Чому навчання без мотивації не дає результату

В Україні спостерігається проблема знецінення освіти через відсутність мотивації у навчанні. Багато студентів і дорослих відчувають себе змушеними отримувати сертифікати, а не здобувати реальні знання. Це особливо помітно серед державних службовців та вчителів, які змушені проходити курси, щоб виконати вимоги законодавства. Однак основна мета цих навчань не завжди полягає у розвитку знань.

Про це повідомляє “Startjob” з посиланням на Освіта.ua

Часто люди беруть участь у курсах лише для того, щоб отримати необхідний сертифікат, який потім подають керівництву. Замість того, щоб здобувати нові навички, більшість обмежується мінімальними зусиллями. Такий підхід веде до того, що сам процес навчання втрачає свою цінність і перетворюється на формальність.

Що стосується вчителів, то вони часто змушені проходити курси під час канікул, коли мали б відпочивати. Тому важливо, щоб навчання мало реальну мотивацію, а не базувалося тільки на формальностях. Тільки тоді освіта може стати ефективною та дійсно корисною.

Без мотивації будь-яке навчання стає безглуздим. Люди мають знаходити особисті причини для того, щоб навчатися, будь-то цікавість, прагнення покращити свої навички або досягнути певних цілей. Без цих стимулів процес навчання не буде мати тривалого ефекту.

Нагадаємо, раніше ми писали про те, як подолати академічну недоброчесність в Україні.

, , , ,

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *