Мы в Facebook Наша группа в Контакте Подписка RSS
Startjob

Адміністратор офісу


Дата публикации: 2015-04-20

Описание вакансии

Адміністратор офісу
Функціональні обов'язки:
• Прийом телефонних дзвінків, запис на прийом, реєстрація клієнтів і ведення клієнтської бази.
• Рішення адміністративно-господарських питань, підтримання чистоти і порядку.
• Робота з електронною поштою, обробка вхідної та вихідної кореспонденції .
• Консультування клієнтів по товарах і послугах, що надаються компанією.
• Ведення звітної документації .

Вимоги до кандидата:
• впевнений користувач ПК,
• приємна зовнішність, грамотна мова,
• знання діловодства.
Особисті якості: відповідальність, працездатність, комунікабельність, організованість, пунктуальність .

Умови роботи:
• Офіційне працевлаштування,
• повна зайнятість ( 5/2 з 10.00 до 18.00), можливий гнучкий графік роботи,
• гідний дохід і премії за результатами роботи (індивідуальні , колективні),
• безкоштовне навчання в корпоративному навчальному центрі компанії.
Дохід 3600-4700грн.

093-501-79-90; 067-458-02-23

Дополнительная информация

  • Категория:Переводы/Копирайт, Медицина/Фармацевтика/Красота, Маркетинг/Реклама/PR,
  • Зарплата:3600
  • Регион:Украина - Львів
  • Тип работы:Полный день

Контактная информация

Скрыто



Контакты Правовая информация Реклама Работодатели Статьи Информер Сайт о работе Найти резюме