Нещодавно в освітніх групах обговорювали ідею залишати дітей, які погано вчаться, на другий рік. Деякі люди підтримують таку ініціативу, аргументуючи, що це сприятиме кращим результатам навчання. Інші ж запитують, чи варто взагалі робити це платним. Проблема в тому, що система освіти не враховує всі аспекти навчального процесу, і вирішення таких питань часто лежить за межами школи.
Про це повідомляє “Startjob” з посиланням на Osvita.ua
Система освіти, що дісталася нам від радянських часів, виховала «гвинтиків», які здатні виконувати механічні завдання, але не спонукає до розвитку критичного мислення. За ці роки не було запропоновано альтернативу, яка могла б ефективно працювати в сучасних умовах. Замість того щоб змінювати підхід, застарілу систему часто підтримують, закриваючи очі на її недоліки.
Нещодавно вчителька на тренінгу висловила думку, що деякі методи, які я використовую, погані для дітей. Йшлося про вправи, які дозволяють учням змінювати місце в класі або «пересаджувати» однокласників. Це, на її думку, призводить до порушень дисципліни. Проте в багатьох випадках ці вправи дають дітям свободу вибору, а отже, допомагають розвивати відповідальність.
Завжди здається, що ми шукаємо прості рішення складних проблем. Пропозиція залишати дітей на другий рік через неуспішність або не звертати увагу на реальні проблеми в навчанні лише ускладнює ситуацію.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, що заклади освіти звільнять від обов’язку подавати списки призовників.